Tusen, tusen takk!

Takk til alle fantastiske produsenter og samarbeidspartnere som stilte opp med flotte stands og produkter på julemarkedet på Utstein nå siste helgen i november!

Takk til Mastra Sjøspeider som laget fantastisk leir med bål, karusell og mat/drikke - imponert av dere! Takk til beste Ivar Hodnefjell som fortalte eventyr for barna. Du skaper gode minner!

Takk til fantastiske Brit Lyse, Erla Ågedottir Hodnefjell og Synne Eie som som har stått i gardsutsalget denne helgen, og til Jostein Eiane som sammen med storbonden solgte Klosterlam fenalår og andre spekeprodukter fra Klostergarden.

Takk til bondesonen inc som har starte egen mikrobedrift, det gir stor tro på kommende generasjoner, så stolt av dere!

Takk til Mastra Idrettslag som har håndtert parkeringsveiledning til trafikanter så vel for VisitUtstein, det er viktig med godt vertskap, flott dere stiller opp.

Takk til Utstein kloster og Utstein Pilegrimsgard som laget flotte konserter i forbindelse med julemarkedet.

Og ikke minst, takk til alle dere besøkende som valgte å ta turen ut til oss på Utstein! Vi er stolt og rørt over julemarkedet og julestemninga dere alle var med å skape.

Tenk det - snø i går og strålende sol i dag. Er det mulig å være mer heldig? Takknemlig, stolt og rørt!