Reklame for øyriket Stavanger

Behind the scenes med Arne Hjeltnes og Visit Region Stavanger. Kjekt å få besøk i gardsutsalget vårt på Utstein, og ekstra kjekt at både Hjeltnes og kameratemaet likte spekematen av skogsgrisene og mangalitsagrisene våre som Nyyyt har laget for oss, ingefæreplemosten til Grønvik Gard, ostene til Voll Ysteri og Stavanger Ysteri og jærknekken til Jone Wiig og Arne Nese. Vi ser frem til filmsnutten om øyriket Stavanger og aktørene her på Utstein og Fjøløy. Her er også blant annet også Utstein Kloster og Utstein Kloster Hotell profilert, samt våre leverandør Lauvsnes Gartneri og samarbeidspartner Kristine Enger i Sankeliv.

Velkommen tilbake til Utstein skal dere være, både Hjeltnes og det hyggelige teamet bak kamera!

Velkommen til historiske Utstein!